zaterdag 5 januari 2008

Hillary

In Amerika is Facebook al veel populairder en wordt het blijkbaar ook al vaak door politici gebruikt. Gisterenavond schreef ik me op Facebook in als fan van Hillary Clinton. Vandaag kreeg ik dit bericht:

Got a question for me?
From Hillary Clinton
6:38pm Today
The campaign is in full swing, and with the New Hampshire primary just days away, I'm working as hard as I can for every last vote.Tonight we face another big moment in our campaign with the ABC/Facebook debate. I'm looking forward to it, but I want to make sure I hear directly from you as well.So after I answer the questions from the moderators in tonight's debate, I'll be looking for your questions too. Take a moment, think about the question you'd most like to ask, and visit my website to send it to me. I'll be answering the top five questions and I'll share my answers with you in the coming few days.http://www.hillaryclinton.com/askLet's work together to change America!Thanks,Hillary

Aan de authenticiteit van dit bericht twijfel ik geenszins! Uiteraard ga ik haar als niet-Amerikaan geen vragen stellen.

Ik heb Hillary altijd een vrouw met ballen gevonden, een die ook bewezen heeft in moeilijke omstandigheden het hoofd koel te kunnen houden.

Veel Vlaamse progressieven schijnen Barrack Obama te verkiezen. Van de vrouwen verwondert me dat niet, want het is een knappe verschijning. Ik ken hem nog niet zo goed, alleen natuurlijk van naam en van enkele anecdoten die circuleren op het net. Vanavond heb ik flarden van een Terzake-uitzending die aan hem gewijd was gezien en gehoord, terwijl ik aan het koken was.

Geen opmerkingen: