dinsdag 15 januari 2008

Tot mijn verbazing...

Net een internetenquête ingevuld over welke Amerikaanse presidentskandidaat het best bij jou past. Dit was het resultaat:

83% Barack Obama
81% Chris Dodd
81% John Edwards
81% Hillary Clinton
79% Bill Richardson
76% Dennis Kucinich
75% Mike Gravel
74% Joe Biden
45% Rudy Giuliani
41% John McCain
30% Mike Huckabee
30% Mitt Romney
23% Tom Tancredo
22% Ron Paul
20% Fred Thompson

2008 Presidential Candidate Matching Quiz

Hoewel, zo verbazend is die uitslag toch ook weer niet! Overigens heb ik mijn stemgedrag nog nooit door een internet-enquête laten bepalen. In deze mag ik zelfs niet stemmen, hoewel het natuurlijk wel om één van de belangrijkste jobs ter wereld gaat. Het is dus niet zonder belang!

Ideologie is één ding, maar wie is het meest geschikt om die ook uit te voeren? Ik ben dus niet van plan om van kamp te veranderen. Zoals vele commentatoren blijf ik Hillary de beste kansen toedichten.

Geen opmerkingen: