woensdag 27 februari 2008

Big Brother

Soms kan het net dan ook weer beangstigend zijn. Ik merk de laatste tijd geregeld via mijn bezoekersstatistieken dat in Amerika iemand mijn blog oplaadt in Google en laat vertalen in het Engels. Zie hiervoor ook mijn post Google Vertaaldienst van onlangs.

Ik dacht eerst dat het een Canadese vriendin uit Toronto was waarmee ik geregeld chat op Facebook. Gisteren heb ik echter gemerkt dat het iemand uit California is, volgens diezelfde bezoekersstatistieken. En ik ken daar echt niemand. Ik heb ooit wel eens een handeltje gedreven met iemand uit California op eBay, maar dat is dan ook alles.

Welke Amerikaan uit California zou er in 's hemelsnaam geïnteresserd zijn in wat ik, een arme Belg uit de omgeving van Gent, schrijf? Het is me een echt raadsel!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

Ik denk dat het zo'n blogdief is. Compleet willekeurig inhoud stelen om die dan op een blog te zetten waar reclame-inkomsten uit voortvloeien. Denk ik, want ik weer er natuurlijk niet alles van! Ik was het in ieder geval niét!;-)

Anoniem zei

Ach, Zwijger, men weet maar nooit !