vrijdag 1 februari 2008

Kathleen

Vreemd hoe stil het de vrijdag telkens is in de blogosfeer, of toch bij mij.
Zou dat komen omdat veel mensen niet meer werken de vrijdag? Of al naar het weekend uitkijken?

Vanavond om kwart voor elf Bert Anciaux op Canvas. Het schijnt dat hij recent niet veel meer in de media geweest is :-) Op de rooster gelegd door o.a. Kathleen Cools. Iedereen weet ondertussen dat die lastige vragen kan stellen. Wat een bitch soms, om een populair woord te gebruiken. Ik vraag me dikwijls af hoe die politici daar zo rustig bij kunnen blijven. Hoewel Yves Leterme het onlangs eens zichtbaar moeilijk gehad heeft om zijn kalmte te bewaren.

Ik ga de uitzending proberen bekijken. Ik ben benieuwd.

1 opmerking:

Anoniem zei

De Kathleen Cools van het Leugenpaleis is voorgoed weg, denk ik.
Denk je dat veel mensen op hun werk bloggen? ;)