woensdag 13 februari 2008

Si tu reviens j'annule tout


Soms zijn er echt wel mensen met spitsvondige ideeën, die op de actualiteit inspelen. Ik ben op Facebook lid geworden van volgende recente groep: Si tu reviens, j'annule tout! Zeer passend op deze vooravond van Valentijn.

Natuurlijk is dit een verwijzing naar recente berichten over de huwelijksperikelen van de Franse president Sarkozy. De groepsnaam is de tekst van een sms'je dat hij naar zijn ex Cécilia zou gestuurd hebben voor zijn huwelijk met Carla Bruni.

De beschrijving van de groep is als volgt:

C'est LE groupe de la dernière chance! Si vous regrettez de vous êtes comporté comme un goujat avec votre ex et que vous réalisez enfin que vous avez perdu l'homme ou la femme de votre vie, ce groupe est le votre à vous d'envoyer une invitation à rejoindre ce groupe aux personnes concernées...(attention ça ne marche pas à tous les coups..) Good luck


Members
This group has xxx members
Officers:
Cécilia Sarkozy (no network)
presidente

Group Type
This is an open group. Anyone can join and invite others to join.
Admins
Esther ESther (France) (creator)


Geen raakpunt met mijn eigen privésituatie, maar ik vond het wel een grappig idee om van deze groep deel uit te maken, just for fun.
Ik ben ook lid van de knotsgekke groep I flip my pillow over to get to the cold side.

2 opmerkingen:

Jeronimo zei

jij knotse gekkerd :-)

Anoniem zei

I flip my pillow over to get to the cold side. I do! Al heel mijn leven!