woensdag 26 maart 2008

Wijvenblogs bis

Er komen steeds meer 'wijvenblogs' bij. Er zijn er zelfs die tussentijds inhaken, zoals Kimmeke.
Elke blogster die zichzelf respecteert wil nu ineens meedoen. Er staat zelfs al een berichtje op de site van Het Laatste Nieuws. Een hele prestatie, dames :-)

Ondertussen weerklinkt er ook kritiek, van buitenstaanders, maar ook van de 'wijven' zelf. Ik heb vanavond nog een heleboel posts gelezen en inderdaad: veel van de berichtjes zijn onderling inwisselbaar en soms inspiratieloos. De rebelse Lamazone ontpopt zich tot een van de felste criticasters in de eigen wijvenrangen.

Ik heb toch wel enkele blogs leren kennen die ik nog nooit of nauwelijjks bezocht heb. Qua schrijfstijl en inhoud is Kerygma inderdaad niet slecht en heeft ze van het beste geproduceerd wat de wijvenblogs tot nu toe al geboden hebben. Daarnaast Lamazone. Andere vrouwenblogs van een behoorlijk niveau kende ik al (diplomaat, weetjewel?).

We wachten ondertussen op de apotheose van de 'wijvenblogs' en lezen verder.

1 opmerking:

Anoniem zei

Wel, in eerste instantie werd aangekondigd dat er op de wijvenblogs wijvenklap verkondigd zou worden. Wijvenklap tot in den treure, om het verschil duidelijk wordt met de gewone klap van de vrouwen. Om het verschil aan te tonen tussen een echte wijvenblog en wat men gewoon soms, doch verkeerdelijk een wijvenblog noemt. Dus, als iedereen de wijvenblog beu wordt, dan is het opzet voor mijn part geslaagd...