zaterdag 5 april 2008

Photoshop Express: first trial


I know, I know: ik ben hier voor de zoveelste keer mijn zaterdagnamiddag aan het verprutsen, terwijl ik zoveel beters te doen heb.

Maar ik heb het toch niet kunnen laten om snelsnel die Photoshop Express eens uit te testen. Blijkbaar kan je er toch wel iets mee doen. Foto's converteren in tekeningen bijvoorbeeld.

Hierbij een sketch gemaakt van een foto die ik genomen heb toen we eind 2006 op kantoor aan het verhuizen waren. Best grappig! Het lijkt wel een tekening uit een stripverhaal. Een scène uit Een Onderzoek van Inspecteur Canardo of zoiets (van Sokal , als ik me niet vergis, overigens wel een keigoede stripauteur, van het niveau van Tardi, die ik ook graag lees). Een zéér geheimzinnig bureau van één of andere detective of zoiets :-)

Ik beloof het: spoedig meer geëxperimenteer met die Photoshop!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Hoi Zwijger,

Die feminateek van Boontje ken ik al langer dan vandaag hoor, ben er bij wijze van spreken mee opgegroeid. Toen mocht niets en nu mag alles, ook geen lol meer aan. Maar Boontjes "Mieke Maaikes Obscene jeugd" is nog veel leuker om lezen. Geen hoogstaande literatuur, maar toen toch een dikke steen in de kikkerpoel hoor.
Kan er vaak nog om lachen.

De Gentse Zwijger zei

"Mieke Maaikes Obscene Jeugd" heb ik gelezen, beste Nimeus.
Ook "Eros en de Eenzame Man", dat ik eigenlijk beter vind. Triester ook.

De Feminatheek ken ik tot nu toe enkel uit de pers. Ik was benieuwd en voor 6,95 euro met die bon uit De Standaard kan je trouwens niet sukkelen. Overigens verzamel ik geen vieze prentjes, noch boekjes, laat dat duidelijk zijn (héhéhé, gniffel, gniffel!)

Anoniem zei

leuk epxeriment met die photoshop express!

Anoniem zei

We wachten in spanning op the 2nd trial!