donderdag 5 juni 2008

SMS-love

Ergens gelezen:
Ik glimlach met jouw stukjes net zo als wanneer ik een smsje van mijn lief krijg (als’t genen ambras is.

Iets wat ik alleen maar kan beamen. De invloed van die sms'jes dan. Zowel het ene als het andere (wat tussen haakjes staat). Die statement is van een zekere Thegirlwiththemoney op Jutblogt.

Ik ben ook nogal een liefhebber van sms'jes, vooral als die van een geliefde komen. Ik heb er op mijn gsm zo'n leuk muziekje opgezet, dat zo heerlijk en tamelijk lang aan het zingen gaat, telkens er een berichtje toekomt. Iets anders dan die droge beltoon bij een oproep. Ik hou niet zo van die al te nadrukkelijke beltonen zoals populaire deuntjes. Die kunnen erg storen, bijvoorbeeld in de trein of op restaurant.

Ik heb al sms'jes gekregen tijdens vergaderingen op het werk. Je staat onmiddellijk in het middelpunt van de belangstelling. Er is wat met die jongen aan de hand, hoor je ze dan denken.

Of gewoon in mijn bureau, dat ik op kantoor deel met twee vrouwelijke collega's. Iemand die aan me denkt, zeg ik hen als ze opkijken wanneer er zo'n berichtje toekomt. Leuk!

Ik voel me dadelijk helemaal opgefleurd tussen die droge dossiers. Het zal niet blijven duren, antwoordt de eerste vrouwelijke collega, tegelijk de meest eigenwijze en de meest levenswijze. De tweede vrouwelijke collega, een eerder volgzaam type, beaamt de statement van de eerste vrouwelijke collega, zoals gewoonlijk.

Wellicht hebben ze gelijk ook.

3 opmerkingen:

Anoniem zei

ie voruwne in den buro zit, stel dat ge met mijn madam in de n buro zat kreg je waarschijnlijk al klachten wegenqs burenhinder :D

De Gentse Zwijger zei

Hm!
Afgaande op de typfouten en de karaktermoord op de bureaumadam kan J. enkel onze collega Jeronimo zijn!
BTW: een van mijn 'bureaumadammen' heeft zo'n luide stem, ook aan de telefoon, dat het geluid van mijn GSM daarmee in het niets verzwindt.

zapnimf zei

Helemaal mee eens!
Mijn lief kan er ook wat van.
Nooit melig en toch telkens om van te smelten.