donderdag 5 februari 2009

Akismet

Vraag aan een support center:

Any comment I make on any Wordpress blog mentioning my own Blogger blog (see above) is automatically considered as spam. Why is that? My blog is no spam.

Antwoord:
Hi,Sorry for the problem - I believe it is fixed now.Let me know if you have any other problems though.

Oef! Ik hoop dat ik nu eindelijk weer commentaar kan leveren op Wordpressblogs als DGZ. Testje bij Binnenstebuiten en inderdaad: gelukt!

Het probleem lag blijkbaar niet bij Wordpress zelf, maar bij de commentaarspamfighter die ze gebruiken, Akismet. Hoe komen ze er in godsnaam bij van DGZ als spam te beschouwen, duizend bommen?

Met dank aan Peter voor de tip!

4 opmerkingen:

Anoniem zei

Ah, het was dus niet alleen bij mij! I voelde me al schuldig...

Linn zei

Welkom terug in de reactieboxen van de wordpress-bloggers. :-)

zapnimf zei

Ik zou mij daar in jouw plaats toch maar eens flink over beraden... waarom uitgerekend jou dat overkomt.

De Gentse Zwijger zei

@Zap: wat bedoel je, dat iemand me misschien iets gelapt heeft?
Ach, ik beraad me zo al genoeg. Ik breek er verder mijn hoofd niet over.